Nakon što je navedeni natječaj prvi put poništen, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta povećalo je ukupnu alokaciju i objavilo novi poziv. Cilj je omogućiti ulaganja u suvremena informatičko komunikacijska softverska i hardverska rješenja kako bi se unaprijedili poslovni procesi unutar poduzeća te stvorili preduvjeti za povećanje prihoda od prodaje.
Raspoloživi iznos bespovratnih sredstava ukupno iznosi 200.000.000,00 kn. Prijave se mogu podnositi od 21. studenog od 11:00 sati do 21. prosinca 2018. do 11:00 sati.
Iznos i intenzitet potpore
Minimalan iznos bespovratnih sredstava iznosi 80.000,00 kn dok je maksimalni iznos 1.000.000,00 kn. Intenzitet potpore iznosi od 65% do 85% prihvatljivih troškova, ovisno o stupnju razvijenosti JLS u kojoj je sjedište poduzeća.
Prihvatljivi korisnici
Prijavitelji moraju biti pravne ili fizičke osobe koje su:
- Neuvršteni MSP koji spadaju u mikro, mala ili srednja poduzeća sukladno definiciji utvrđenoj u Prilogu I. Definicija malih i srednjih poduzeća Uredbe 651/2014, a prijavitelj mora dokazati da nije niti u jednoj situaciji isključenja
- Prijavitelji moraju djelovati pojedinačno. Partnerske organizacije i partnerstvo bilo koje vrste nisu prihvatljivi.
Projektom će se financirati sljedeće prihvatljive aktivnosti:
- Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva uključuju:
- Izradu/razvoj/nabavu IKT poslovnih rješenja namijenjenih unapređenju poslovanja/poslovnih procesa/proizvodnje
- Implementaciju, prilagodbu i integraciju poslovnih rješenja s postojećim/novim IKT sustavom
Po ovom Pozivu ne mogu se financirati aktivnosti povezane s izradom i optimizacijom mrežnih stranica i web shopa te izradom aplikacija i rješenja za mobilnu trgovinu.
- Prihvatljive kategorije troškova:
- Troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CRM, HRM, CMS, ECM, CAD, CAM10…)
- Troškovi za licence za nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše godine dana od dana nabave)
- Troškovi za korištenje SaaS (Software as a Service) modela/usluge (nabava prava korištenja u razdoblju od najviše godine dana od dana nabave usluge)
- Troškovi nabave računalne i komunikacijske opreme (hardware), uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju isključivo za potrebe provedbe aktivnosti
- Izdaci za ostalu opremu i uređaje potrebne isključivo za izravne projektne aktivnosti (UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, mrežni ormar/rack, itd.)
- Edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava kao dio isporuke projekta
- Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga (prihvatljivo od 9. srpnja 2018. godine) do iznosa 15.000,00 HRK
- Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave, vođenje projekta do iznosa 15.000,00 HRK
- Troškovi vezani za ispunjavanje uvjeta informiranja i vidljivosti do iznosa 5.000,00 HRK
- Nepovrativ PDV, tj. nepovrativ porez na dodanu vrijednost
Više informacija: efondovi - Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije